onsdag 8 april 2015

Värdeökning på aktieportföljen, tremånadersrapport Q1 2015

Har tänkt lägga upp en månadsrapport för mars men har inte lyckats överföra diagrammet från min nätmäklare förrän nu. Nu när jag är på g så lägger jag upp en rapport för Q1 istället. Är nöjd med min utveckling för första kvartalet för att vara amatör, samtidigt är det kanske inte så svårt med tanke på att börsen i stort gått upp. Av integritetsskäl visar jag inte värdeökningen i kronor då jag inte skriver min blogg anonymt, faktum är att INGEN annan än jag vet mitt kontos storlek.

Så här ser värdeökningen ut på min aktieportfölj. Hade en trög start på året men sen har det gått stadigt uppåt. Det finns en förklaring till varför det är en dipp i början på året, mer om det i ett senare inlägg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar